Adres: | Levent, Cömert Sk Yapı Kredi Plaza C Blok, 34330 Beşiktaş/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902127052600 |
Kategoriler: | Kurumsal ofis |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 08:00–17:30, Salı 08:00–17:30, Çarşamba 08:00–17:30, Perşembe 08:00–17:30, Cuma 08:00–17:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | http://www.gratis.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Esim 31 mayis gunu marmara park avm magazanizdan alisveris yapti. Pos cihazinda ariza yasandi. Hesabindan para cekildigini soylemesine ragmen ikinci kez mukerrer olarak cekim yapildi. Sonrasinda durumu iletmemize ragmen yaklasik 1 aydir ne bir arayan var ne bir iade. Siz siz olun alisveris yaparken sakin yeniden cekime izin vermeyin iade alamiyorsunuz
Ben çok memmunum gerek indirimler gerek problemlere karşı ilgileriyle mükemmel bi mağaza bence. Öğrenci dostu da denebilir.👍🏼🫶🏻
4 Temmuzda sipariş verdim 10 temmuz oldu ürünler hala ortada yok İstanbul içi Kargo gelemedi 6 gün olmuş nasıl bir kargoysa
15 dakika sonra bu ürünlerden birini ben anneme kadın deodorantı ile değiştirmek için aynı mağazaya gittim. İade işlemi için alışveriş yapılan kredi kartı ile gelmem söylendi. Bu Türk Ticaret Kanununa aykırı bir iç prosedürdür. Farkını vermem kaydı ile değişimi farklı bir kart ile veya nakit ile yapabilirim. İadeyi nakit de yapabilirsiniz. İlla aynı kart size verilmek zorunda değil. Kanuna aykırı şirket prosedürü yazamazsınız.
Arena Park AVM Mağazasında , parfümlerin(tester) HİÇ BİRİRNİN KAPAĞI YOKTUR. Çalılanlara sorduğumda, müşterileri kötüleme yapıyor. Diğer tüm kozmetik mağzaya baktım ve testerler mevcut . Bir tek Gratis mağza müşterileri bilinçsiz mi anlamadım? Aren park (AVM) noktasını , GENEL MERKEZİN DİKKATİNE - Genel Merkezden kontrol edilmesini talep ediyorum.
gratisten sipariş vermeye tövbe ettm. 5 Şubatta sipariş oluşturdum bi kısmını 1hafta sonra gönderdiler bi kısmı hala hazırlanıyo diyo ve bugun 19 Şubat.! Ayıptır yaani sözde büyük, zincir bir mağazasınız ama size güvenip sipariş girende hata.
LÜTFEN DİKKATLİ OKUYUNUZ!! 07.05.2024 tarihinde internet üzerinden mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim. 4 gün sonra kontrol edeyim hani belki teslim alacağım mağazaya gelmiştir ürünler diye düşündüm. Mağaza personeli de 14.05.2024 salı günü sevkiyat oluyor büyük ihtimalle o teslimat ile gelir bey efendi dedi gönderdi beni ona da eyvallah dedim. O gün geldiğinde müşteri hizmetlerini arayarak ve şikayetvar üzerinden haklarımı aramaya başladım. Müşteri hiz. çalışan teslim alacağınız mağaza tadilat dolayısıyla kapalı bu durumda teslimat olmuyor dedi (1. şok) bu saçmalığı telefonda ki detayları es geçerek iş dönüşü bakarım dedim mağazaya gerçekten tadilata girmiş şaka gibi :) Şikayetvar dan otomatik cevap ilgileniyoruz bakacağız edeceğiz cevapları standart tip zaten ama dönüş tabi ki yok (2. Şok).. Siparişimi vereli neredeyse 10 gün oldu ve Tuzla bölgesinden Maltepe bölgesine mal teslimatı olmadı ya da başka mağazadan alabilirsiniz seçeneği sunulmadı ve para iadesi olmadı. Bu rezilliği sizde yaşamayın diye öncelikle mağazadan teslimat seçeneği ile alırsanız ilk olarak gidin mağazaya tadilata girmesin rica edin falan taşınmasın ansızın bir bakmışsınız başka mağaza açılmış yerine böyle bir komedi :) Gratis mağazadan teslimat seçeneğini öve öve bitiremiyorlar ama arkasında durmak yok. Yazıklar olsun size. Evet dün yazmıştım bu yorumu altına ekleme yaparak güncelleme yapayım. Dönüş yapan kesinlikle birileri olmuyor ve kimsenin umurunda filan değiliz bilginiz olsun bunu da dipnot olarak iliştirelim.
Gratis bugün marmara park 'ta izdiham vardı çoğu ürüne sıra olduğu için ulaşamadık. Alıveriş yaptık ama ihtiyacım olanları alamadım inşallah yarın da devam eder kasadaki hnmla biz bedava alıyormuşuz gibi hakaret edip bağırıp bizim moralimizi bozdular 2 buçuk saat sıra bekledim .şikayetçiyim kasadaki suratsız kızdan. Beni uyarmadı mesajda gelmiyor kaç yıllık müşterisiyim haber vermediler
Uygulama üzerinden alışveriş yapmak çok kolay ve rahat. Üstelik mağaza teslim seçeneğini seçtiğimiz de sipariş verilen ürünler maksimum 2 gün içerisinde geliyor. Hızlı çabuk ve kolay. Teşekkürler Gratissss🙏🤗
Eşim gratis afyon dumlupınar mağazasından signal marka diş fırçası aldı.Etiketinde fiyatı 89.90 dı.Daha sonra kasada bir müddet bekledikten sonra sıra ona geldi ,fiyat 129 olarak söylendi çalışana durum söylenince ise fiyatı güncellediğini belirtti.İadesini istediğinde ise bugün işlem yapılamayacağını söyledi. kuruma hiç yakıştıramadım bilginize
Ürünlerimi adrese dağıtım mesaji geldikten sonra gönderen yanlış girmiş diyip geri göndericez diye beni arayan bayan çok kabaydi ve hic yardımcı olmadı gratistende bir daha alışveriş yapmam adresimi yanlış girmişler işlerini doğru düzgün yapmıyorlar zaman kaybı yaşattılar bana
Gratis çalışanları çok ilgili,ürünler konusunda yardımcılar ve kampanyalarda faydalandırmak için bilgilendirmelerde bulunuyorlar,iyi bir alışveriş sağlamış oldum sayelerinde, teşekkürler .
Gratis ürünleri öncelikle çok kaliteli ve çok güzel ve çok uygun fiyatlı bir ürünü binlerce kez bulabilirsiniz özellikle makyaj ürünlerinde daha çok benim kullandığım Beaulisin ürünleri ne önem veriyorum ve çok beyeniyorum 😊😊
Neden diğer kozmetik firmalarının gölgesinde kaldığı belli müşteri menuniyeti 0 diyebilirsiniz ürün stokta var gözüküyor sipariş veriyorsunuz 4 gündür sipariş hazırlanıyor ne uzar ne kısar yok olmaya az aza ilerliyor
5 gündür ürünün gönderilmesini bekliyorum. Nasıl kurumsal firma anlamıyorum.
11 mayısta sipariş verdiğim ürün hazırlanıyor yazıyor ne zaman gelecek çok merak ediyorum bir daha siteden sipariş vermem bu kadar zormu
17 sene sonra yüzümde olan kırışıklıklar sonrasında yüklü miktarda ürün aldığım işletme mağaza. 17 seneyi tamir eder mi bilmiyorum henüz denemedim kremlerini ama çok iyi geleceği kesin😌💜 Teşekkürler Gratis 💜
Cok ta gecikmedi sonrasinda yorumu degistiriyorum. (Sakın sakın gratisten sipariş verme gafletine düşmeyin mağazadan teslim dedim kaç gündür hala sipariş hazırlanıyor diyor. Bakalım ne zaman yola çıkacak)
19 Mayıs caddesi üzerindeki Gratis mağazamız dan sürekli alışveriş yapıyorum mağaza müdürü arzu hanım gerçekten hayatımda gördüğüm en tatlı insanlardan birisi diğer ekip arkadaşlarıyla birlikte ne zaman bir şey danışacak olsam en iyi şekilde yardımcı oluyorlar normalde kolay kolay yorum yapmam fakat aşırı memnun olduğumu ve ekibin çok iyi olduğunu bildirmek istedim teşekkürlerimi iletiyorum.
Müşteri hizmetleri bekletmeden soruma yanıt verdi stok temini ile ilgili kargom gecikti fakat sorun olmadığını öğrendim teşekkürler
Merhaba hijyen tedbirleri kapsamında testerlerı kaldırmanız gratis müşterisi olan özellikle ben ve çevrem tarafından ürün almamızı azaltmış durumda.Rengini dudağımızda veya tenimizde göremediğimiz ürünleri almakta tereddüt ediyoruz ve nihayetinde almamaya karar veriyoruz.Özellikle Maybelline yeni çıkan serideki rujların testerları olması hiç olmazsa küçük ya da tek kullanımlık serilerin kullanıma açılmadı biz müşterileri memnun edecektir.Bu konuda mağduriyetimizi gidermenizi rica ediyoruz
Ankamall de filiz hanım cilt bakımında çok profesyonel çok güzel sonuç elde ediliyor eline sağlık
İnternet hesabından çok memnun kaldım canlı kamera ile deneme uygulaması çok iyi fikir olmuş tebrikler
İnternet alışverişi çökmüş durumda müşteri hizmetlerine ulaşabilene Dominik seyahati hediye ediyorum
İnternetten sipariş veriyor, çok yakın mağazalardan teslim alıyoruz. Büyük kolaylık.
Kasadaki çalışanlar sırf ellerinde malları kaldı diye zorla satmaya çalışıyorlar. İstemiyorum dememe rağmen zorlamaya devam ettiler.
Müşteri ilişkileri çok ilgili.. Ama aynı gün kargo olmayınca olmuyor.. Teşekkür ederim..
Her konuda herşeyiyle mükemmel olan bir mağaza bence vazgeçilmezimiz Gratis🥰
son siparişimde %50 indirimli bir ürünü , hasar gördüğü gerekçesiyle iptal ettiniz. Para iadesi yaptınız. Daha sonra ürüne baktığımda stoklarda olmadığını gördüm. Ben para iadesi istemiyorum. Ürün stoklara geldiğinde %50 indirimle tekrar almak istiyorum
Kadın erkek, kozmetik ürünleri bulabileceğimiz güzel bir dükkan, ben istediklerimi hep bulmuşumdur
Ben bir ürün almak istiyordum ve Gratis'te daha uygun olduğunu gördüm. İndirimin sadece onlineda olduğunu ve hemen biteceğini düşündüm. Çünkü daha önce Gratis'i hiç takip etmemiştim ve bilmiyordum. 6 Ağustos'ta iki ürün sipariş verdim. Kargo ücreti 20 lira olduğu için mağazadan teslimi seçtim. Ve kargom 12 Ağustos'ta geldi. Tam 6 gün sürdü iki ürünü göndermeleri. İkinci olarak da bir ürün daha önceden açılmış ve biraz kullanılmış olarak geldi. Gerçekten pişman ettirdiniz. Ben bilmiyordum ama kötü bir tecrübe oldu. Bir daha asla internetten sipariş vermem. Ve daha siparişimi bana teslim etmeden faturayı kesmeniz beni şaşırttı. Size tavsiyem çok acil bile olsa sakın onlinedan sipariş vermeyin. Gidin mağazadan alın.
Gratis internet sitesinden 7 Temmuz 2023 tarihinde mağaza teslim sipariş verdim. Ancak ürünler teslim edilmedi. Defalarca müşteri hizmetlerine yazmış, aramış ve mağazaya gitmeme rağmen dönmüyorlar ve yardımcı olmuyorlar. Paramı da iade etmiyorlar. Böyle bir anlayış olamaz.
web siteleri, telefonları, canlı destek bölümü, whatsapp hatları hiç bir kanaldan ulaşılamıyor
Online ürün almayın gelmiyor. Hazırlık aşamasında kalıyor. O sırada paranızı kullanıyorlar sanırım.
7 Temmuz'da mağazadan teslim olarak satın aldığım siparişim 15 gün dolmasına rağmen hala hazırlanıyor olarak görünüyor. Şikayet maillerine kimse dönmüyor, müşteri hizmetleriyle görüştüm ancak hiçbir sonuç alamadım. İnternette benimle aynı problemi yaşayan onlarca insan var ve mağduriyetimiz giderilmiyor. Gratis markasına hiç yakışmadı bu olay!
Siz gerçekten iş etiği olmayan bir firmasınız. Güya siparişim hasar gördüğü için firmanız tarafından iptal edildi 14 temmuzdan beri para iadesi bekliyorum.. yasal süre 10 iş günü genel müdürlük telefonumu es kaza açtı iadeyi duyunca hatta bekleyin dedi açan olmuyor müşteri temsilcileriniz papağan gibi aynı açıklamaları yapıyor. Diğer siparişlerim için fatura talep ediyorum fatura yok yasal dolandırıcılık bu olsa gerek. Maliye bakanlığına fatura göndermemeniz hakkında şikayette bulundum bir daha asla ama asla onlinedan alışveriş yapmam berbat bir firmasınız berbat
Gratis diğerlerinden çok farklı seçenek çok fiyat uygun elemanlar ilgili bilgilendiriyor bir müşterinin istediği budur her zaman Gratis kalabaliktir
Kaliteli ürünler ve indirimler kampanyalar oluyor bu hayat pahalılığında çok güzel oluyor tebrikler
sitesinden şifremi unuttum diyorum . link yollamıyor. her indirim zamanı internet sitesi ürünleri bir atmıyor sepete. farklı siteler tek seferde oluyor.
Gratis markasından genel olarak memnunum siparişlerimin geç hazırlanması dışında
10 gündür ürün yollayacaklar bulaşmayın mağazadan alın geçin internet alışverişi işini beceremiyorlar
İnsan bir türlü vazgeçemiyor... Hergün ziyaret etmek zorunda gibi hissediyorum.. Tuhaf bir bağımlılık ;))
Gratis internet sitesinden mağazadan teslim ile 18.05.23 günü verdiğim sipariş bir türlü mağazaya gelmedi. müşteri temsilcisi 15 iş günü dedi iyi bakalım 15 iş günü dolsun dedim yine gelmedi. Muhtemelen gratis tarafından dolandırıldım. Çünkü siparişim siparişlerim kısmında da artık görünmüyor. Müşteri temsilcisi de konuyu sonuçlandıramıyor. Türkiye'nin her yerinde mağazası olan bir firmadan sipariş verip kendimi mağdur ettiğim için kusura bakma gratis.
Gaziemir mağazanızdan,çalışanlarınızdan çok memnunum,ne zaman gitsem her konuda yardımcı oluyorlar❤️
Her zaman memnun kaldığım ürünler hem de uygun fiyata
Sayın İlgili, Gratis'ten Online alışveriş yaptım ve ürün teslimatı için mağazadan teslim seçeneğini tercih ettim. Seçtiğim adres: Halkalı Meydan Mağazası, İkitelli cad. No: 2/0, İstanbul, Küçükçekmece. Mağazaya 2 kez gittim ve bulamadım. Navigasyonda mağaza fotoğrafı olarak bir plaza vardı. Orada çalışan bir beyefendi, bazı müşterilerin benim gibi mağdur olduğunu, Gratis'in yanlış adres verdiğini, navigasyonda da mağaza Halkalı Meydan da olması gerekirken İkitelli cad. gözüktüğünü söyledi. gratis'e telefon ettim ve karşıma çıkan elemanınız ki ona çok teşekkür ediyorum, benim mağaza ile görüşmemi sağladı. Sonuç: sizin büyük ayıbınız, mağazanızı İstanbul haritasında İkitelli de göstermeniz.Başka insanlar mağdur olmasın, konumunuzu lütfen haritada düzeltin.
Merhaba üyeliğim ile giriş yapamıyorum "böyle bir üye yoktur" mesaji alıyorum.Yeni üye olmaya çalışıyorum "telefon numarası zaten kayitlidir" uyarısı alıyorum.Musteri hizmetleri ile 2 aydır çözüm bulamıyorum.Hep bir yerlere kayıt bırakılıyor ama asla cevap yok .Mail atıyorum yanıt yok.Alisverislerimde problem yaşamadım ben .Gratisten memnunum aslında. Tekrar alisveris yapmak istiyorum.
Çok ilgili ve çözüm odaklı Bi görüşme sağladım.tesekkur ederim
15 gün once ismarladigim urunler henuz magazaya ulasmadi. Iptal etmek de imkansiz. 5 email, sayisiz telefon arayisi ve magaza muduruyle konusmak da kargonun nerede, hangi asamada oldugunu bildiremiyor. Ilk siparisimde magazaya teslim bir hafta surmustu, bir sans daha vereyim istedim. En son musteri temsilcisi kargonuz yolda deyip olayi kapatti. Lojistik probleminiz var, bu belli. Web sitenizde problem var, belli. Musteri hizmetinizde problem var belli. Cozum??? Sakin herkese yolladiginiz ayni cevabi yazmaya zahmet etmeyin.
Çok güzel bir mağaza çalışanları çok iyi ve çok iyi bir hizmeti var.🩷
En ucuz en kaliteli ürünleri ve Güleryüzlu çalışanlariyla en mükemmel mağaza.
Arıyorum telefonu açan yok. 8 gündür mağazaya teslim siparişi nasıl tamamlanamaz ? Gratis yani birde böyle bir sorumsuzluk olabilir mi ya. Her yerden şikayet edeceğim.
Kadınlar günü indirimi vardı o yoğunluğa rağmen benimle çok güzel ilgilendiler
Muğla Dalaman ilçesinde mutlaka mağazanız olmalı. Burası mayıs itibariyle 100bin nüfustan kasım ayına kadar 2milyon turist sayısını buluyor. 6 ay sürekli sirkülasyon ve varlıklı turist. Dalaman tam merkez tüm plajlara merkezî konumda havalimanı dahil. Mutlaka değerlendirmeniz gerekli.
Beş yıldızı ironi olsun diye vermiştim ama yapay zekanız algılayamamış... hakkınız 1 yıldız bile değil... 14 Temmuzda verdiğim siparişin akibeti belli değil, iptalini de beceremediler. İnternet alışverişinde işbilmezliğin yeni adı: Gratis! Ne çağrı merkezinizle, ne yapılan eleştirilerin altına yazdığınız linkle işlem mümkün. Sizin için bitmeyen 48 saat yapmışlar... Bir aydır ne arayan, ne soran, ne para iadesi...
Leş gibi uygulama, geç gelen teslimatlar, gratis kadar rezalet bi uygulama görmedim müşteri memnuniyeti de sağlayamıyolar dalga geçer gibi iş yapıyolar sevkiyatımı 20 gün sonra alacaksam neden sipariş veriyorum kardeşim ben rezaletsinizz rezalettt
Başta didem hanım olmak üzere bütün personel Güleryüzlü ve ilgili ♥️♥️
Gayet kaliteli ürünlere ve güler yüzlü çalışanlara sahip bir firima
Siz gerçekten adamla dalga geçiyorsunuz dünden beri arıyorum bir müşteri temsilcisine bağlamadı!!!!! Derhal arayın yoksa şikayet edeceğim sizleri terbiyesizler parayı alırken alıyorsunuz dönüş yapmaya gelince ortada kimse yok. Kaç gündür sipariş hala hazırlanıyor diyor! Siparişimi iptal edeceğim ama edemiyorum sizinle mi uğraşacağım be!
Kesinlikle berbat bir kurum kimse işini yapmıyor bir sürü insan ürün ve iade konusunda mağdur hala oyalayıcı ifadeler kullanılıyor. Tam olarak derdiniz nedir ben anlamıyorum 11 gün oldu hala sipariş hazırlanıyor yani biz sizden ev falan istemedik bir kutu şampuanı alıp kutulayacaksınız bu nasıl bir hizmettir.
Verdiğim siparişi iptal etmek istiyorum ama iptal seçeneği yok. Ürünleri kargoya da vermiyorlar. E-posta gönderdim dönüş yapmıyorlar. Müşteri hizmetlerine ulaşılmıyor. Tüm emareler dolandırıldığıma işaret ediyor. Yorumları okumadan alışveriş yaptık, rezil olduk
bu sitede neden iptal seçeneği yok? kartımdan 3 kere aynı ürün için para çekilmiş. müşteri hizmetlerini aradım yarım saat hatta bekledim asla bağlanamadım.sisteminiz rezalet!bir daha gratisten asla alışveriş yapmıycam!!
şubenizi arıyorum fakat müzik dinlemek ve kimse şuan yok cevap veremez sesinden sıkıldım ben sizden ürün siparişi verdim ve parasını ödedim adreste bir yanlışlık olmuş ben düzeltmeye çabalıyorum fakat karşımda bir muhatap yok bana yardımcıda olmuyorsunuz bir cevap dahi vermiyorsunuz illa gidip şikayet etmek mi gerekiyor bende onu yapıcam ve şikayet edicem hatta internet sayfamda da sizi rezil edicem umarım kimse sizden alışveriş yapmaz
1 Kasım'da Gratis'ten yaptığım alışverişim 23 gündür mağazaya teslim edilmedi. Müşteri hizmetlerine asla ulaşamıyorum. Ürünleri iptal etmek istiyorum onu da yapamıyorum. Böyle bir teslimat sisteminizin olması çok üzücü. Destek bekliyorum.
31 Ekim'de verdiğim sipariş halen 'hazırlanıyor' aşamasında. Mail atıyorum dönüş yok.Müşteri hizmetlerini arıyorum tlf. açan yok. Dönüş yapılmayan mail linkini göndermek ne demek. İnsanlarla dalga mı geçiyorsunuz
Gösterilen ilgi ve alaka için teşekkürlerimi iletiyorum her konuda anında destek sağlıyorlar
Yardımlarından ötürü müşteri hizmetleri yetkilisine çok teşekkür ederim.
İlgili bilgili çözüm odaklı canlı destek teşekkürler gratis
Ürünleride ilgileride gayet güzel gratisin bütün makyaj bakım ürünlerini çok seviyorum
Kargom hala gelmedi 1 haftadır bekliyorum.
En sevdiğim mağzalardan biri 𝗚𝗿𝗮𝘁𝗶𝘀
siparişi teslim edemiyorsunuz bilgi verin, paramızı iade edin. böyle beklemek zorunda değiliz. bir kaç gün içinde yeterli bilgi verilmez ise gerekli her yere şikayette bulunacağım. bu dolandırıcılık değilde nedir?
Geciken 1000 TL üzerindeki mağaza teslimatının bile adres değişikliği kabul edilmiyor, ki böyle bir şeyin olduğu sipariş sayfalarında belirtilmemiş sadece seçenek var, adres veya mağaza teslimatı.
Kasa yoğun olmasına karşın ilgilendikleri ve hızlı ilerledi
İnternet sitenizden alışveriş yaptım günlerdir hiçbir ses yok yarın itibari ile emniyete giderek dolandırıcılık hakkında bildiride bulunucam yardımcı olan yok malım yok ödeme alındı herşey yapıldı 10 günü geçti siparişim ortada yok görüşürüz eminim emniyetten geldiklerinde heö telefonu açarsınız hemde adam gibi ilgilenmeyi öğrenirsiniz
Online alışveriş yapma gafletinde bulunduğum firma. Zira fiyatları her ne kadar rekabetçi olsa da hizmet kalitesi bakımından benden kesinlikle koca bir eksi aldı. Kadıköy teslim siparişi verdim, 25 Haziran'da Kargoya verildi. 28 Haziranda kargo takibinde hala bir hareket olmayınca bir sorun mu var diye sorma gafletinde blundum. Arkadaşların cevabı aynen şu: --------- Değerli Müşterimiz, Öncelikle bize zaman ayırıp talebinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Siparişiniz, siparişinizi verdikten sonraki 2-3 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilecektir. Kampanya dönemlerinde bu süre farklılık gösterebilir. Kargo firması siparişinizi en kısa sürede size ulaştıracaktır. Gratis’ i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. ------- Gönderdiğim maili nerelerinden okuyup bana hala ürünün kargoya verilmesinin zaman alabileceğini anlatıyorlar. Ayrıca Kargo firması "en kısa sürede teslim edecektir" ne demek aklınız mı yok 3 gündür kargoda hareket yok, bir kontrol et Allah aşkına da sonra yanıt ver. Araştırıp dönseler ve deseler ki kusura bakmayın şu aşamada söyle bir aksaklık oldu. Sorun etmem zira bu ürünler hayati ürünler değil, ne olacak geç else ya da gelmese, ölmem ya. Ama mailimi kale bile almadan standart bir cevabı copy paste etmeleri işte bu durum problem olmayan bir durumu problem haline getiriyor. Gerçekten müşteri iletişimsizliğinde case study olursunuz. İlk ve son alışverişimdi, hoşça kalın.
Gratis gerçekten harika. Ürünleri ve kampanyaları çok çok güzel 💙
internet sitesinden alışveriş kesinlikle rezalet... kesinlikle tercih etmeyın. Alışveriş yapalı 1 hafta olmasına rağmen elime ürün ulaşmadı ve müşteri hizmetlerini aradığımda müşteri hizmetleri görevlisinin benden daha çok yardıma ihtiyacı olduğunu gördüm. çünkü siparişin durumu hakkında hiç bir bilgisi yok. bana kargoyu aradınızmı diyor. kargo takip numarası gecersız çalıştıkları kargodada müşteri hizmetlerine ulaşabilmeniz için kargo takip numarasının mutlaka olması gerekiyor. alışverişimi iptal edin diyorum 24 saat içinde yapmanız gerekıyordu diyor. Yada ürün elinize geçince eslim almazsanız iade gerçekleşir diyor. ortada olmayan bir kargo için. yoğunluktan dolayı arada unutulmuş karışmış olabilir dedi ve benım için güven kalmadı.... lafı bukadar uzattıktan sonra KISACA BEN YANDIM SİZ YANMAYIN.
Ne zaman internet sitesi üzerinden sipariş oluştursam bi türlü gönderilmek bilinmiyor. Bir oldu, iki oldu, üçte olunca artık yeter dedim bir sipariş 10 - 15 günde gönderilmez ki kardeşim gören diyecek sanki türkiye'den antartikaya gönderim yapılıyor. Gratis benim için bitmiştir. Mail'e bile dönüş sağlanmıyor
1,5 Ay önce internet üzerinden yaptığım alışveriş sonucundan 9 adet ürünüm halen gelmedi, gelmediği gibi merkez depomuzda sorun yaşadık diye de pişkin pişkin cevap veriyorlar. Ürünlerin paralarını kredi kartından çekiyorlar ben ve benim gibi mağdur olan herkesten ama ne kargo geliyor nede almış olduğumuz ürünler. Neredeyse 70 defa aradım hepsi bir olmuş aynı ağızdan yok talebinizi aldık yok iade için birimimize bildirdik aynı cümleler kısacası mağdur olan herkesin parasını çalıştırıyorlar bunun başka bir anlamı kalmıyor. Ürün yok iade para işlemi yapılmıyor firma ilgisiz ve genel müdürlük telefonlarına kimse bakmıyor bol bol reklam müzikleri dinliyoruz. Kimse ama kimse lütfen bu firmadan internet üzerinden ürün almasın mağdur edilmesin sonra bizim gibi diliniz yanmasın.
Kasiyer kızımızın ilgisi için rahatsız ediyorum
Iyi bir isletme bizim burdaki bayiligi de guzel calisanlaru guler yuzlu, musteri temsilcileri de ilgililer bayagi
9 eylulde siparis verdim urunum gelmedi iade sureci baslatildi 4 ekimde mail geldi iadeniz bankaniza yonlendirilmistir diye bugun 21 kasim ve hala ucretim iade edilmedi 15 defa aradim 10 defa talep olusturuldu hala donus yapan yok ve her aradigimda talep olusturuldu deniyor ama problem cozulmuyor
08.03 tarihinde alışveriş yaptım 09.03 tarihinde kargoda dedi ve o günden sonra her aradığımda kurye dağıtımda dedi AGT kargo diye uydurmasyon bir kargo firması ulaşmak ne mümkün karşınızda muhatap yok 16.03 tarihindede adreste bulunmamanızdan dolayı teslim edilemedi diyor. Adresimde iş yeri adresi teslim alacak bir sürü kişi varken yaptığınız işe saygınız yok bari insanlara olsun yazık yaa lanet olsun aldığım güne sakın alışveriş yapmayın sakın...
10-15 gün geçti halen sipariş aşamasında görünüyor. internet üzerinden satış sisteminiz çok başarısız. Yurtdışından verdiğim siparişler bile en geç 7 gün sonra geliyor.
Mağaza stok bilgisi gelmeli artık
İzmir Balçova Agora şubeniz tüm çalışanlar süper ilgili❤️
Bahcesehir ıspartakule magazasindan alışveris yaptim.Aldigim bir ürün 19 tl etiket varken kasaya geldim 35 tl dediler.Magaza müdüru geldi gözümün icine baka baka bu etiket caprazinda duran urunu gostererek buna ait dedi.Niye altina koymuyosunuz etiketi dedigimde bu ürünun etiketi burda durmasi lazim dedi.Resmen insanin akliyla dalga geciyorlar.Gratis merkez aradim ne arayan var ne soran sorunlu magaza bahcesehir ıspartakule
İnternet sitenizden Sipariş verdikten sonra kargo bilgisinde yoğunluktan dolayı 15 gün içinde kargoya verilir uyarısı çıkıyor, tatil bayram hafta sonlarıda hariç. Bu ne ya bu kadar , sanki mobilya sipariş ettik sıfırdan üretilecek. Bu şekilde devam ederseniz kimse size bir daha sipariş vermez . Günü birlik teslim eden bi dünya yerler var .
Süper 🤩 harika Gratis ucuz hem indirim vallaha çok süper 🤩
20 Eylül de verdiğim sipariş hala gelmedi. Tam 20 gün oldu ama ürünlerden haber yok. İyice kaliteyi düşürdünüz. Mağazalarınıza gidince reyonlar boş. Suratsız çalışanlarla dolu...
Sabah 11.00 den beri müşteri hizmetlerini arıyorum. Müzik dinlemekten ve meşhur santral cevaplarından fenalık geldi. E- posta da çalışmıyor. Tebrikler...!!!!!!
Çok kötü durum ya 15 günde kargoya verilir diyorlar 15 gün geçti. Kargoya hala verilmedi. Sitelerinde şikayet formu bulunmuyor. Müşteri hizmetleri açmıyor. (15 gündür! ) Çalışan birileri var mı emin bile olamıyorum. Siparişi iade edemiyorsun. İnternetten alışverişleri rezalet. Müşteri memnuniyetleri hiç iyi değil.
o kadar ilgisiz bir online siteleri var ki sakın online sipariş vermeyin. internet sitelerindeki sorundan ötürü siparişimi iptal ettiler ve iade ücretimi 15 gündür geri vermiyorlar talep açtırmama rağmen geri dönüş alamıyorum
Magazandan islem basarisiz diye 2 defa kredi karti gecip ucret iadesi yapmadilar. banka dekontu ve mail ile defalarca bildirimde olmama ragmen iade alamadim. rezil bir kurum.
rezalet internet sitesinden aldığım ürünler 1 aydır elime ulaşmadı. müşteri hizmetleri telefonu açmıyor.. ürünler hala hazırlanıyor. olarak gözüküyor. böyle devam ederse tüketici haklarına şikayet edip dava açacağım. bu ne REZALET. bunca zamandır internetten alışveriş yaparım böylesini görmedim. ASLA alış veriş YAPMAYIN:SIFIR VERİYORUM: yıldız HAK ETMİYOR.Sipariş No: P604126602
EN BERBAT ŞİRKET. 25.12.2022de vermiş olduğum sipariş 24 gündür 1 ay olacak teslim edilmedi arıyorum müşteri hizmeti oyalayıcı cümleler.kayıt aldık diyorlar ayin 1den hiç kimse iletişime geçmiyor.10 kez aradım aynı cümleler.iptal etdirdim 5 gündür gene bir haber yok.ürünü göndermiyorlar.parayı iade etmiyorlar.1 ay olacak hiç bir işlem yapmıyorlar.1 ayın tamamını bekliyorum mahkemeye vericem
Kulanilmis icinde bir gram dahi olmiyan eyeliner ve siyah istememe ragmen kahverengi rengi gonderildi ayip cidden kulanilmis ici bos eyeliner gondermek nedir ya
Sizinle iletişime geçmek için daha ne yapmamız lazım . İletişim numaranızdan arayıp insan kaynaklarınıza bağlandığım takdirde kimse telefona cevap vermiyor.
ürünüm 4 gündür hazırlanıyor siparişim çinden gelse bu kadar uzun sürmez.