Adres: | Küçük Çamlıca, Üçpınarlar Cd. No: 30, 34696 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902163256055 |
Kategoriler: | Kurumsal ofis Ofis |
Çalışma saatleri: | Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00 |
Web sitesi: | https://www.allpoints.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Akasya AVM Kırıntı Restoran şefi Burhan bey çok nazik ve işinin çok ehli bir ustamızdır
Kötü hizmet 👎🏻
Merkez ofis binası
Genel yemek deneyimi, yetersiz hizmetle gölgelendi 🥴🥴. Vegan Penne ve 🥗 fena değil, Resto, birinci sınıf konumundan bekleyebileceğiniz olağanüstü deneyimi sağlamakta yetersiz kalıyor?
Harika insanlar biraraya gelmişler
Batıkaan dostum iyiki burada.
Hilltow'da ki garsonlar, ne sipariş almayı beceriyorlar, ne de servisi. Her şeyi ayrıntısı ile soruyor ama istediğiniz her şeyin tersini yaparak servis yapmaya çalışıyor. Kendi aralarında sohbet etmekten müşteri ile ilgilenemiyorlar. Yemekler başarılı fakat servis çok geç. Garsonu uyarmazsanız yemeğiniz ya da içeceğiniz gelmiyor. Belli ki güler yüzlü olmaları için uyarılmışlar sahte gülümseme ile sizi uğurluyorlar. Arkadaşımla birlikte sipariş verdik, geç gelen yemeğimi yedim ve sabırla arkadaşımın siparişini bekledik nice zaman sonra onun ki geldi. Tabi ki uyardık oda öyle gelebildi. Daha önce de bu sorunları yaşamıştık yoğunluk var haftasonu diye hoş görmüştük fakat bugün çarşamba saat 15.00 yüzde 20 yoğunluk olan mekanda aynı sorunları yine yaşadık. Bütün bu olumsuzluklara içimizden bahşiş vermek tabi ki gelmedi. Kredi kartı ile ödememi yapıp mekandan ayrıldık. Kredi kartımı unutmuşum ve kesinlikle uyarılmadım. Dönüp kartımı aldığımda özür dilemek şöyle dursun, müdürü bile ''olur böyle şeyler'' diyerek üste çıkmaya çalıştı. Kredi kartımı sorduğumda mavi olan mı diğer garsona sordu, belli ki benim gibi düşünerek bahşiş vermeyen başkasının kartı :) Müşterilerden intikam yöntemleri bu. Varsa yetkili ve bu durumu aydınlatmak isteyen bana ulaşabilir. Garsonun ismini aldım ciddiye alırsanız şikayetimi bana ulaşabilirsiniz. Sizin gibi saygın bi hizmet kurumunun bu sorunları gidereceğini düşünüyorum.iyi günler.
Harika Sıcak Ailece Bir Ortamımız Var..
Yemekler iyi değil, iki pizza sipariş ettik ve 15 dakika sonra yemek hazırdı. Tavuklu pizza çok kötü ve tadı yok, sadece tadı güzel olmayan küçük tavuk parçaları var ve sadece birkaç parça tavuk vardı. Bu restoranı tavsiye etmem
Midpoint Marmara Forum da geldik ve her zman quesidella tavuklu sipariş verdim ve barbekü sossuz istedim nedense diğer midpiintlerde bu şekilde bir sikintiyla karsilasmazken menüyü yeni değiştirdiklerini vea menüde sadece sadece barbekü soslu kasidella olduğunu ilettiler şimdi burdaki sıkıntı bu menü düzenlenirken Barbekü sos içerisinde olan bir ürüne alerjisi olan varmı diye dusunuluyormu menüye sadece barbekü soslu kasidella eklerken alternatif neden yok alternatif ürünler sadece etli kasidella ve guetemala kasidella neden??? Neden barbekü sossuz kasidella sipariş ettiğinizde aaa kesinlikle mümkün değil siz daha önce midpointe gittiğinizde eminmisiniz diyen bir personeliniz var ??? Evet ben kasidellayi akasya acibadem midpoint ve Marmara Forum midpiintten başka yerde yemiyorum ve özellikle sipariş verildiğinde taki bugüne kadar barbekü sossuz hazırlanırken bu ürün şimdi kesinlikle böyle birşey neden mümkün olmuyor benim barbekü sos içerisinde bulunan glutene, modifiye nişasta ürünlerine alerjim var ve bu barbekü sosta bolca mevcut son guncellediginiz menü okadar saçma olmuş ki lütfen menunuze kasidella severler için barbekü sossuz tavuklu kasidellayi eklemeniz rica ederek personeliniz aaa siz daha önce eminmisiniz midpointe geldiğinizde gibi cümleler konuşmaması konusunda uyarin lütfen daha önce geldiğimi ve kredi kartı numaramı vererekte teyit ettirmemmi gerekiyor