Adres: | Merdivenköy, Nur Sk. Business İstanbul İş Merkezi No:1/1 A Blok 19. Kat, 34732 Kadıköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165214601 |
Kategoriler: | Kurumsal ofis Ofis |
Çalışma saatleri: | Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–17:30, Salı 08:30–17:30, Çarşamba 08:30–17:30, Perşembe 08:30–17:30, Cuma 08:30–17:30 |
Web sitesi: | https://www.asus.com/tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
2 aydır ürünüm serviste yurtdışından parça getireceğiz diye gasp ettiler geri de göndermiyorlar. Bu kadar berbat bir hizmet görmedim daha önce verdiğim 2bin dolara mı üzüleyim düştüğüm duruma mı üzüleyim bilemiyorum. Kesinlikle bulaşmayın bu rezil firmaya.
Allah belanızı versin 1 aydır bir laptobu tamir edemediniz alayınızın a*ina koyayım haram zıkkım olsun verdiğim her kuruş
Antalya Kipa media market Asus tuff bilgisayar satın aldık ve sıfır bir ürünü 3. Kez servise gönderdi mağaza yetkilileri, yaşatılan maddi kayıp ayrı, servisten gelen üslüpsuz davranış ayrı her kelime ile rezelat ve tam anlamıyla desteği şoför bir firma, artık ürünü değil sadece para iademi istiyorum, 1 yaldız bile çok fazla Hem media markt, hem Asus servisi
ben asuscuyum yıllardır gullanırım şikayetim yok başka marka gullanmam keşke bedava asus bilgisayar verseler bana diğer marka telefon ve bilgisayar lar hepsi ölebilir boş hepsi sadece ASUS ZENFONE
Aldığım anakartın Bios güncellemesi İçin servisspointgroup a gönderdi orada yardımcı olmayacaklarını söyledi 850 Başlayan numaramı alıp şikayet etmemi söylediler ilk sırada demesine rağmen 39 dakika telefonumu açan olmadı sonrasında geri dönüşler sağlandı servispointgroupun ulaşmaları üzerine İçin aradığın müşteri temsilcisi Kasayla gidilmeyeceğini sadece parça ile gelineceği Bilgi vermediği için mağdur edildim Asus'u. Orada ana kartımı sökmemesi dışarıdan bulmam gerektiği mağduriyeti karşılamadı 10 dakika içine arayacak deyip 30 dakika 1 saat içine aradılar en sonla aramada dönecek deyip dönüş sağlamadılar 850 li numaradan çağrı bey dönmedi Merkezden Mustafa bey yardımcı olmadı kural kural diyorlar kuralsa müşteri temsilcim bana bu bilgi verecek Asus muhatap yok tamamen rezalet fiyasko marka güzel ama muhatap yok çalışanları bilgisiz anlayışız tipler gelen giden yetimizi merciye bildirecek diyor senin yetkin yoksa niye arıyorsun ora yemekten koltuk sevdalısından başka bir şey değil
Ankamall MediamArkt mağazAsından almış olduğum Asus 14'' notebook 40515129.1223305 seri no:NCNOLP00E80549B ürünü aşırı ısınmasından fotoğrafta da görüldüğü iade için başvuru yaptım.Ancak firma yazılım güncellemesi yapıp tekrar göndermiştir.Tüketici Hakem Heyetine gidip iade edilmesi için gereğini yapacağım.Üründen memnun değilim
Bir laptopın durduk yere nasıl wifi'ı gidebilir ya ne kadar rezil bir markaymışsınız siz. Türk markaları bile sizden iyidir.
15 dakika boyunca tek bekleyen olmama rağmen teknik servise bağlamadılar.İşi ne kadar umursamadıklarını burdan anlayabilirsiniz.
Böyle ekran değişimi yapan bir kurum. Aldığınız para helal zannediyorsunuz ama değil. Siz işinizi baştan savma yaptığınız sürece hakkımı helal etmiyorum. Fahiş fiyatı çöp hizmet veriyorsunuz. Umarım layığınızı bulursunuz.
Bir şey sanmıştım bu markayı boşa para harcadım ilk gün aldığım üründen yazılımsal sorun olduğu için teknik servise vermek zorunda kaldım geri gelince de ne olacağı belirsiz yorumlara bakınca ne kadar yanlış bir karar aldığını fark ettim siz bu hataya düşmeyin para kolay kazanılmıyor eminim bu markanın Türkiye distribütörü sadece kâr payını düşünüyor bizim gibi emekçilerde kendi aramızda birbirimizi kırıyoruz ben zor kazandığım parayı veriyorum karşımda asgari ücretli çalışan yetki verilmeyen birine sitem etmek zorunda kalıyorum kimseyi kırmak istemiyorum siz bu duruma düşmek istemiyorsanız bu markayı tercih etmeyin
Hayatımda Asus müşteri hizmetleri kadar kötü bir yaklaşımı olan ve insanları kandıran bir yer görmedim .notebook u Ouno servise götürdüm,Ouno asus u suçluyor,asus Ouno yu suçluyor. kısa devre problemi olan notebook için 6800tl para istediler. bir de terbiyesiz call center çok anlıyormuş gibi tepeden konuşup her türlü seviyesiz yaklaşımda bulunuyor. sakın ama sakın Asus almayın. Herşey satana kadar bu firmada
asus servisi kadar kalitesiz kalifiyesiz bir servis yok. cihazımın sorunlarını video ve fotoğraflar çekerek gönderdim anlasınlar diye ve 2sayfa metin yazdım beyfendiler laptoba format atıp göndermişler. birde bu yetmiyormuş gibi orjinal yazılımlarını bile kurma gereği duymamışlar. asus almayın aldırmayın arkadaşlar derdinizi anlatacak yetkili birini bile bulamıyorsunuz müşteri hizmetleride vasıfsız bir işe yaramıyor. sorun var ama çözüm yok hep robotik cevaplar
Teknik servis ile asla çözülemeyen sorunlar ve asla bir yetkiliye ulaşamama gibi durumlarla boğuşmak isteyenlere Asus'tan monitör almasını öneriyorum.
Istenildigini zaman ulasilamayip com gec hizmet gosteren, sikayetlerin goz onunde bulundurulmadan basit sikintilari sadece giderip. Geri kalan problemleri umursamayan. Ana karti degistirip yurt icin imei kaydi yaptirmayan bir kumurum ya da kurulus desem kurumsalliga hakaret etmis olurum sanirim . Ayni zamda asus markasini kotu yorumlara yol acabilecek bir yer.
Zenfone 5 cihazimizi servise gonderdim parcasi yok diye geri gonderildi. ben bu durumda ne yapicam? telefonu kullanamiyorum parcasi gelip gelmeyecegi hakkinda bilgide alamiyorum nasil giderilecek benim magduriyetim? ya parca gelene kadar ürünün garantisi dolarsa? lutfen benimle iletisime gecin bu durumu duzeltmenin bir yolu olmali. en azindan servisten arayip bilgi verilseydi parcanin gelip gelmeyecegi ile ilgilio bile yapilmadi
Önemli olan satış sonrası arkadaşlar, görüyorsunuz işte 10 bin liralık laptopa takılan tuşu !!!
asus servisi müşteriye ilgisiz oldugundan dolayı piyasada asus yetkili servisi diye dolandırıcalara kapılıyoruz ve dolandılıyoruz çünkü yetkili servisler hem kazık hem ilgisiz kenedi markalarının araksında durmuyor. artık markaya güvenerek ürün almamak lazım
Asus laptop aldım sürekli mavi ekran hatası verdi garanti kapsamında ana kartı değiştirdik deyip yolladılar en son mavi ekran verdi yolladım garanti süresi bitmiş deyip benden 5800tl istediler ne parası dedim ana kart parası dediler daha önce 3 defa değiştirdiniz sorun giderilmediki dedim daha önce yolladigimda cihazın kusurlu olduğunu degistirilmesi veya ücretim iade edilmesini talep ettim sorun kalmadı deyip yolladılar şimdi parada para diyotlar Asus teknik destek sınıfta kaldı. Paranıza yazık olur Asus Türkiye rezalet asla tavsiye etmem
Teknik serviste çalışanlar o kadar kötü ki laptopun ses kartında olan problem için format atıp geri göndermişler. Garanti kapsamı içindeyken hiç bir şekilde değişim yapmadıkları gibi bir de herhangi bir sorun yok diye müşteriyle iddaalaşıyorlar. Tüketici hakları bilirkişi raporunda da benim haklı olduğum ispatlandı ve icralık oldu sırf teknosa bu yüzden. Paranızı almak istiyosanız gidip direk tüketici haklarına verin. Bu saatten sonra ne teknosadan ne de asusdan tek malzeme almam. Müşteri hizmetleri de zaten tam bir oto robot gibi konuşuyor. Kısacası asus bu saatten sonra tam bir hayal kırıklığı.
SMS Infocomm Asus marka cep telefonuna ait adaptör ve kulaklık değişimini 2 haftalık sürede gerçekleştiremeyen bir firma. Asus marka ürün almayı düşünüyorsanız hata edersiniz.
Asustan ne aldıysak bugüne kadar hepsi ya sorunlu yada cok cabuk bozulup arıza yapıyor ve ne servis nede müşteri hizmetleri sattıkları ürünün arkasında durmuyorlar bir modem 15 kez servise gitti geldi kesinlikle bizim sorunumuzu anlamıyorlar kısacası asus alırken 1 değil 100 kez düsünün derim paranızı direk çöpe atın daha iyi
asus teknik servis daha telefonlara yanıt vermiyor boş ver bilgisayara çözüm üretmeyi daha baştan bitmiş burası 4 yıl önce o kadar iyi hizmet veriyordu ki şimdi affedersin ama bu servis beş para etmez neden sürekli meşgule atıp durdunuz.Burda yazmakla da kalmıyacam en tepeye kadar giderim artık sizden de bahsederim ne kadar ilgili olduğunuzu
Asus'tan hiçbir şey alınmaz.Yasal süreçlerde tadilat yapamazlar.Sıfır ürün yollamak için günlerce bekletirler.Bedel iadesi yapmazlar.Hep yoğun olduklarını söylerler.Bir iş yaptıkları da yoktur.Müşteri sorununu 2 ayda çözecek kadar ne gibi bir yoğunlukları olduğu belirsiz.Berbatlar.
Asus almadan önce 1 değil 10 kere düşünün.Servis hizmeti berbat, sattığı ürünün arkasında durmayan, değişim için sadece bir kağıt gönderip sizi satıcının insafına birakan gayri ciddi bir firma.Kesinlikle adına bakıp büyük bir marka ciddi bir firma sanmayin.
Cihazın hata tespiti için ücret almamasıyla takdirimi kazanmış firma. Buna karşın bir çok diğer servis gibi tamir yapma işlevleri yok. Sadece anakart gitmiş değişecek diyorlar ve malum sizi sıfır cihaz almaya iten fiyatlar geliyor. Bir bios yüklemesini yapmak yerine anakart değişimi dediler ve 2000 TL ücret çıkardılar tarafıma. Özel bir biosmuş. Tekrar aradığımda, aslında bios da yükleyebildiklerini, ama cihazımın biosunun özel olduğunu ve yazılmasına olanak olmadıığını söyleyip durdular. Mahallenin tamircisi 50 TL ye biosu yazıverdi. 50 TL lik iş için 2000 TL. Belki bir yıldız daha atmalıyım.
Hiçbir şey yapmayıp kukla gibi ezberlenen şeyleri söyleyen müşteri hizmetleri burada mı çalışıyor :)))
Asus, ürününün arkasında durmak konusunda çok sorunlu bir marka bana göre, en azından Türkiye özelinde. Genel merkezde de herhangi bir muhatap bulmak vs mümkün değil. Müşteri hizmetlerinin de neredeyse hiç bir konuda yetkisi yok.
ABARTMIYORUM BUFİRMADAN KESİNLİKLE UZAK DURUN ÜRÜNLERİNİN GÖSTERİŞLİ GÖRÜNMESİ FİYAT UYGUNLUĞU HEPSİ FİYASKO TEKNOSA 380 TL DLS N66 U MODEMİNİ ALDIN BOZULUNCA GARANTİ DIŞI SERVİSE GÖNDERDİM SERVİS ÜCRETİ TAM 1100 TL SORDUĞUMDA BUSERVİS ÜCRETİNİN NORMAL OLDUĞU VE ÜRÜNÜN SATIŞ FİYATIYLA SERVİSTEKİ PARÇA FİYATİNİN DEĞİŞEBİLECEĞİ SÖYLENDİ SADECE BUDA DEĞİL HİÇBİR ŞEKİLDE SERVİSE ULAŞMA ŞANSINIZ YOK MUHATAP YOK İKİ GÜNLÜK İŞİ 15 GÜNE YAYIYOLAR AYRICA SERVİSE GÖNDERDİĞİNİZ ÜRÜNÜN KARGO PARASINIDA SİZ ÖDÜYORSUNUZ PARANIZA YAZIK ETMEYİN CEPTELEFONU, MODEM,BİLGİSAYAR ALIRSANIZ BUFİRMA SONUNUZ OLUR CEPTELEFONU SERVİSİDE AYNI ŞEKİLDE ÇALIŞIYOR BENDE ARAŞTIRINCA İNSANLAR ABARTIYOR DİYORDUM EKSİKBİLE SÖYLEMİŞLER AZKALSIN 5Z ALICAKTIM ALLAH KURTARMIŞ..
Zenfone 3 telefonumu ekranı için asus servisine garantiye vermistim.Garantiden onarıldı geldi ..Şimdi ise durduk yere kamerası bozuldu..Garantisi dolduğu için telefonu kendim açtım..Birde ne göreyim kameranın altında olması gereken vida yok..Ayrıca diğer vidalar doğru dürüst sıkılmamış bile..Belli ki garantiye verdiğimasus servisi sallama montaj yapmış..Kamera da vidası olmayınca zamanla sarsıntıdan bozuldu..Servisin kasıtlı olarak kusurlu iş yaptığına inanıyorum..Kamerayı kendim degisecegim..Zenfone 3 ün arayüzünü cok sevmeme ragmen artık asusla işim olmaz..Boş yere servisimiz var demeyin..
Türkiye'nin en içten ve sıcak ofis çalışanlarının yer aldığı muazzam bir teknoloji devi. :) Vazgeçemediğim tek marka, ürün ve hizmet kalitesi diğer servislere göre üst düzey. Kullanıcılara her koşulda destek oluyorlar.
Kesinlikle bu firmaya bulaşmayın bulaştıysanız bile garantiye felan yollarsanız sizi kandırmak ve para koparmak için herşeyi yapan firmadır...
asus markasını servis sıfıra indirdi en düşük 1 yıldız olduğundan işaretledim yoksa onuda haketmiyor.
Asus Türkiyeye yakışmayan servis süreçleri... İletişim bozukluğu... Vasatın üstü...
Asus cihaz alıp garantisiyle herhangi bi işi olan kimsenin kanser olma riski taşıyor
Rezil bir firma . Bir daha asus kullanmayacağım . 2 aydır iade bekliyorum.
Urunlerinde servis sorunu var. Musteri hizmetleri yetersiz degisim para iadesimi denemeyin bile imkansiz mus hiz standart cevapla gecistirir
İğrenç bir yaklaşımları var müşteriye.hersey satana kadar müşteri hizmetleri ni arıyorum telefonu suratıma kapatıyor ana merkez telefona bakmaz müşterinin suratına telefonu kapatan karekter den yoksun adam seni bulucam.. AKLI OLAN BU MARKA İLE ÇALIŞMASIN......PUAN 0000000.
Asus ilgi ve alaka 10 numara Erkan Bey ve Orhan beye misafirperverliği için teşekkür ederim...
Asus'un markasını kötülüyorlar böyle rezalet olamaz kapatın o dükkanı.
Kendileri ne iş yapar bilmem.Bir ay oldu geri dönüş yapan yok.Asus gibi bir markaya hiç yakışmayan durum.Müşteri ilişkileri çok kötü.
Böyle firma olmaz olsun
Rezalet bir teknik Servis.
hizmet sıfır diyebiliriz
A plus tadı özveri olarak buraya paket yemek servis veriyoruz
Asus modem alanın ben aklından şüphe ederim okadar aman uzak durun
rezalet bir marka karşınıza muhattap bulamıyorsunuz müşteri hizmetlerinin hiçbir konuda yetkisi yok
Teknolojinin kalbi burada atıyor
AKLINIZ VARSA ASUS DAN ÜRÜN ALMAYIN. BAŞKA MARKALARA YÖNELİN. ASUS PİŞMANLIKTIR.
37 dakıika ve kimse açmadı telefonları
müşteri hizmetleri çok kötü telefona cevap vermiyorlar
hizmet iyi
Şahane
Asus güzel laptoplar üretiyor. Ancak en azından konu İstanbul - Türkiye'deki bu merkeze geldiğinde verdikleri hizmet gerçekten çok berbat. Dizüstü bilgisayarımı tamir etmem gerekiyordu ama Türkiye'den satın alınmadığı ve Asus'un ucuz yapıştırıcı kullanması nedeniyle seri numarası etiketi kaybolduğu için Asus Türkiye benden şüphelenmiş gibi göründü ve bana herhangi bir yardım sağlamayı reddetti. Bana "Yurt dışından aldığınız için Asus Türkiye ile değil Asus Global ile iletişime geçin" denildi. Dizüstü bilgisayarımda her zamanki menteşe sorunu var, telefon operatörünün bu sorunu anlamasını sağlamak uzun zaman aldı çünkü İngilizceyi çok iyi konuşmuyordu ve onca zaman ve çabadan sonra o olumsuz yanıtı aldım..
aklınız varsa asus almayın.
📍 Suadiye, Bağdat Cad. No:393-1 No:22 Kat:3, 34730 Kadıköy/İstanbul
💬 Gerçekten ofisiniz çok süper,,güler yüzlü hizmete sahipsiniz memnun kaldık teşekkürler,,toplandı odanız da çok iyi👍🏼Hemde ofisleriniz,,hayırlı işleriniz olsun i...
Kadıköy En İyi Toplantı planlama hizmeti Listesi Kadıköy En İyi Sanal ofis kiralama Listesi Kadıköy En İyi Ofis alanı kiralama acentesi Listesi