Adres: | Selimiye, Harem Otogarı peran No:9, 34668 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +905538819013 |
Kategoriler: | Otobüs firması Otobüs |
Web sitesi: | http://www.istanbulkalesi.com/?syf=bagaj |
Google Haritalar'da Aç |
İstanbul otogarda, Bursaya giden ilk araba olduğunu söyleyen otogar simsari yüzünden bilet aldım.Bilet alırken expres sefer olduğu Dudullu ve Alibeyköy de durmayacagi söylenmesine rağmen Sultanbeyli ve Gebze de mola verildi.bilet saati 10.30 denmesine ragmen 11.00 bilet kesildi, sorduğumda pandemi nedeniyle yes kodları denetlemesi gelecek o yüzden dendi.alternatifiniz varsa tercih etmeyin
Ne saçmalık müşteri hizmetleri ariyoruz meşgul cep kullanilmamakta hiçbir şekilde ulaşılamıyor acil bir durumda ne yapmamız gerekiyor istanbul kalesi tek kelime sıfır
Rezalet ötesi bir firma otobüs yolda kaldı2 2 buçuk saattir yoldayız ne bir çözüm üretiyorlar ne bir açıklama ya da bilgilendirme yapıyorlar napacagiz araç gelicek mi diye sordugumuzda da saygisiz bir biçimde yoo otobüs gelmiycek oturup bekliyceksiniz diye cevaplar alıyoruz ilk ve son seferimde bundan sonra bedava olsa binmem binmeyin paranızla rezil olursunuz
Kesinlikle tavsiye etmem. Ucuz diye almıştım. Bu otobüs şirketini biletini almaktansa, 20-30lira fazla para verin diğer otobüs şirketlerinden alın. 23.00 aydın istanbul otobüsünü saat 00.30 oldu hala beklemekteyiz. Kimse herhangi bir açıklama da yapmıyor.
Pandemi kuralları kapsamında ikili koltukta tek kişi oturanları yerlerinden kaldırıp başka yolcuların yanına oturtmaları firma adeti galiba. Maske kuralı hak getire zaten... gideceğiniz yöne farklı bir seçeceğiniz varsa tercihiniz o olsun
Hayatımda ilk defa bu kadar keyifli bir yolculuk yapmadım şuan denizli bursa hattı 16 svu 60 plakalı otobüsündeyim muavinin ilgi ve alakası çok güzel ikram servisi cok mükemmel özellikle mavinin güler yüzlüğü süper.
Antalya İzmir arası 5 saat gösterirken 8 saate getirdi diğer biletim de yandı onlar yüzünden yanlış bilgi veriyor aldığı parayı hak etmiyor.
Şuan hala eve varmaya çalıştığım. Minibüs kırması otobüs. Her durakta duruyor ve ne virüs önlemi var nede yolculuk konforu. Rezalet
Ben hayatımda böyle bir saçamalıkla karşılaşmadım. Bursa'dan, söke'ye kestiğim otobüs biletimde beni söke yerine Aydın Terminaline bıraktılar. Terminalde 2 saat söke otobüsü beklemek zorunda kaldım. Açıklamaya gelincede yine klasik savunmalar. Hiç tavsiye etmem bu firmayı diğer firmalara 10, 20 TL fazla verin daha güvenli olur seyahatınız. Aksi taktirde Gideceğiniz yerin tam tersine bırakmaları ihtimali çok yüksek bir firma.
Böyle firmalar kalmadı sanıyordum ama kalmış. Şöförlerin tüm yol boyunca ağzından sigaraları düşmüyor .Yol boyunca cam açık . Donarak yolculuk geçirmek istiyorsanız hemen biletinizi alın.
Hizmet çok iyi kibar ve anlayışlılar başarılar diliyorum ve teşekkür ediyorum
yyyy
11 otobusu 11.30da kalktı rezıllık
Bu ŞİMDİ oluyor obelit.com'dan bilet aldım İstanbul'dan Bursa'ya İskodar garajında tekitimi tekrar başka birine satın aldılar GELDİ VE BAŞKANLIĞI OTURDU BANA ULAŞ Kovid-19 kuralları gereği sosyal güvenliği zoon'da tutmak zorundalar ve obelit.com'da da aynen bunu buldum ama ne yazık ki YAPAMADILAR
Hic guzel deildi koltuklae krikti rahat deil
Yürüyerek gitsem 11 saat yolu,daha az stresli geçerdi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yürüyün daha iyi olur
Son dakika bileti iptal ediyorlar çalışanlarında umursamaz davranıyorlar
Rezalet