Adres: | Atatürk, Alemdağ Cd Selvili Han No:88, 34764 Ümraniye/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +2163449633 |
Kategoriler: | Seyahat acentesi Seyahat |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–19:00, Perşembe 09:00–19:00, Cuma 09:00–19:00, Cumartesi 09:00–19:00, Pazar 09:00–19:00, Pazartesi 09:00–19:00, Salı 09:00–19:00 |
Google Haritalar'da Aç |
Guzeldi
Rezil bir isletme, websitesi ve musteri hizmetleri...
Müşteri hizmetleriyle görüşmek istedim ama bir türlü müşteri hizmetlerine bağlanamadım bu ne rezalet. Böyle iş mi olur.
1 YILDIZ BİLE FAZLA. Kesinlikle berbat ötesi bir şirket. 28.06.24 tarihli sabiha/kayseri uçuşuna o kadar parayı alıyorsunuz ama uçak nerde??? Neden 3 saat oldu geçti de geçiyor bile ama tek bir açıklama yapmadan onlarca insanın bekletiyorsunuz????? PARANIZLA REZİL OLMAMAK ADINA UZAK DURUN!!!!
Eğer 0 puan olsaydı ve bu da onlara çok olsaydı, ilk Bgd-İst seferi iki saat rötar yaptı, İstanbul'dan Dalaman'a yapılan ikinci sefer ise herhangi bir açıklama yapılmadan hafifçe iptal edildi ve bütün gece havalimanında geçti. pilot yok ve nihayet bagaj yok. En azını söylemek gerekirse bir felaket. BİR DAHA ASLA
Bu işletme turkiye de nasıl halen açık kalıyor bilmiyorum anlam veremiyorum kurumsal kimliğe sahip ......( müşteri temsilcisileri oyalama sürecini iyi iadere ediyor uçak iptal olur geri iade istersiniz aradan 10 gün geçer muhatap yok inceleniyor der gecerler) size mail atacaklar ne demek bıktırma bezdirme politikasını iyi yönetiyorlar emin olun o beğenmediğiniz sarı ucak sizden daha iyi sizinle asla bir daha
Çok berbat bi sistem bilet aldım ve iptal etmek için gene acentaya gitmem gerekiyormuş
Havayoluyla çok iyi bir deneyim yaşadım
Hiç beğenmedim müşteri hizmetlerini 10 defa geceli gündüzlü aradım ulaşamadım bilet ipatli imkansız
12 Nisan'da İstanbul'dan dönerken bu havayolundan Dubai Sharjah havaalanına gitmek zorunda kaldık. Srilankan pasaportumuz olduğu için check-in kontuarlarında personel tarafından kötü muameleye maruz kaldık. Seyahat grubumuzda yer alan Filipin pasaportu sahipleri sorunsuz bir şekilde geçerken, Dubai ikamet vizemizde teknik bir sorun olduğunu söyleyerek bizi gereksiz yere beklettiler. Havaalanındaki personelin bazılarımıza ayrımcılık yaptığına ve ırkçı davrandığına kesinlikle inanıyorum. Geçiş memurunun bile bilgisayarında bir arıza vardı. Sonunda kapı kapanmadan önce kapıya koşmak zorunda kaldık ve personel bize herhangi bir yardım sağlama zahmetine girmedi. Ya hasta olsaydık ya da yaralansaydık ve kapıya zamanında ulaşamasaydık? Bu kimin hatası olurdu??? Çok az Hintli yolcunun bizimle aynı sorunla karşı karşıya olduğunu fark ettim. Eğer ülkenizde esmer tenli insanları istemiyorsanız bunu kamuoyuna söyleyin ve bu tür acınası davranışlar olmadan ülkenize gelmemizi engelleyin.
Biletlerimi hiçbir sebep olmadan premium'dan basic'e düşürdünüz Bir aydır arıyorum kimse çözmüyor. Müşteri hizmetleri berbat, bu şirketle son uçuşum.