Türk Telekom

Türk Telekom

Türk Telekom, Cep telefonu mağazası, Telekomünikasyon servis sağlayıcısı, Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi, Telefon hizmet sağlayıcısı, Telekomünikasyon okulu olarak Etlik Ayvalı Mah. Afra Sok, Antares AVM No:1/A, 06010 Keçiören/Ankara adresinde bulunmaktadır. Türk Telekom 10 yorum ve 2.1 puanlamaya sahip.
Adres: Etlik Ayvalı Mah. Afra Sok, Antares AVM No:1/A, 06010 Keçiören/Ankara
Telefon numarası: +3122311747
Kategoriler: Cep telefonu mağazası Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi Telefon hizmet sağlayıcısı Telekomünikasyon okulu
Çalışma saatleri: Perşembe 09:00–21:00,
Cuma 09:00–21:00,
Cumartesi 09:00–21:00,
Pazar 09:00–21:00,
Pazartesi 09:00–21:00,
Salı 09:00–21:00,
Çarşamba 09:00–21:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Türk Telekom Yorumları

T
1/5

Personel müşteriye karşı tavrına dikkat etmeli, iki deneyimim de çok kötüydü hiç yardımcı olunmadı.

Ö
5/5

Vay

S
1/5

Berbat bir yer. Bir çöp dahi almayın. Gözlüklü insana benzeyen bir yaratık var ortada oturan. Müşteri ilişkisinden bi haber zavallı tipsiz.

ر
4/5

İyi ve hızlı servis

M
4/5

Güler yüzlü calusanlar

N
1/5

Sorularınıza ayrıntılı cevap vermiyorlar, ilgisizler

E
1/5

Asla telefonu acmiyorlar!!

H
1/5

Arkadaşlar bana neden Türkcell kullandığımı bi kez daha hatırlattı teşekkürler. Sattığı ürünün kaç Gb olduğunu bile bilmeyen bir işletme

F
2/5

Yoğun bi çalışma hayatım olduğu ve yeni taşındığım evde Turkcell çekmediği için Uygulama üzerinden Türk Telekoma hat taşıma başvurusunda bulundum hattım 3 gün sonra geldiğinde bana bi aktivasyonla ilgili mesaj geleceği söylendi 1 hafta gelmedi, arayıp talepte bulundum Ardından mesaj geldi fakat telefonumda NFC çalışmadığı için kimliğim ile aktivasyon gerçekleştiremedim bununla ilgili müşteri hizmetlerine talepte bulundum bilgilermi aldılar biz aktive edelim dediler fakat 1 hafta sonra yine uygulmadan aktive edebilirsiniz mesajı geldi Bunun üzerine Ankara Antares Türk Telekom şubesine gittim uzun boylu zayıf sakallı gözlüksüz beyaz tenli bir personele sorduğum soru şu “Ben bu aktivasyonu kendi telefonumdan nfc çalışmadığı için yapamıyorum, burdan yapabiliyor musunuz, ya da başka telefondan mı? denemeliyim” bana cevabı şu “ ben 5 yıldır hayatımda ilk defa böyle bişi duydum biz size kartı veririz size mesaj gelir takarsınız” “ senin işin genel müdürlükten çözülür oraya git” sürekli bu ifadeyi kullanıyor “senin işin genel müdürlükten çözülür oraya git” zaten güler yüz diye bişi asla yok derdimi anlatmaya çalışıyorum dinleyen yok Nfc ile uygulama üzerinden hat aktivasyonunu ilk defa duyuyormuş Genel müdürlüğe gitmem gerekiyormuş… 5 yıldır Türk telekomda çalışan bu personeli 21. yüzyıla çağırın Sonuç olarak eşimin telefonundan aktivasyonu gerçekleştirdim Bu kadar ilgisiz bir müşteri hizmetlernin üzerine bu kadar ilgisiz bir çalışan, daha türk telekoma geçtiğim ilk dakikadan pişman etti teşekkür ediyorum 1 yıldız değil 2 yıldız vermemin sebebi tek bir suratsız, bilgisiz ve ilgisiz personelin sorunun tüm şubeye yansımasını haksızlık görmem

S
1/5

Allah kimseyi türk telekoma düşürmesin

Siz de beğenebilirsiniz

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur